تمجید کروس از گولر: پای چپش باورنکردنی است!

تونی کروس معتقد است آینده بزرگ و درخشانی پیش روی آردا گولر قرار دارد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

تمجید کروس از گولر: پای چپش باورنکردنی است!

آردا گولر اولین فصل خود در رئال مادرید را با ناامیدی بزرگ آغاز کرد و مصدومیت‌های پشت سر هم، یکی پس از دیگری او را از بازی برای رئال مادرید محروم می‌کردند.

در نهایت با رسیدن به اواسط فصل او اولین بازی‌اش را به دست آورد اما نیمکت‌نشینی، مانع بعدی‌ای بود که این بازیکن ترکیه‌ای باید از سر راهش برمی‌داشت و در این کار هم موفق بود. گولر در بازی‌های پایانی فصل رئال چندین بار در ترکیب قرار گرفت و هر بار موفق به تأثیرگذاری در بازی و زدن گل و یا ثبت پاس گل شد تا نشان دهد تمام تمجیدها از او درست بوده است.

این بازیکن بااستعداد در یورو ۲۰۲۴ هم همراه با تیم ملی ترکیه درخشید و یکی از بهترین بازیکنان جوان این رقابت‌ها بود. درخشش او به حدی رسیده که تونی کروس، یکی از بهترین هافبک‌های چند سال اخیر هم از او تمجید کرده است.

کروس در مصاحبه‌ای درباره آردا گولر گفت: «پای چپ آردا گولر فوق‌العاده است، ما از اولین جلسه تمرینی او متوجه این موضوع شدیم. آنچه آردا گولر را متفاوت می‌کند این است که او بسیار مشتاق یادگیری است. وقتی آمد، به آنچه ما قبل و بعد از تمرینات انجام می‌دهیم توجه کرد. امروزه افراد زیادی مثل او نیستند. او واقعاً می‌خواست یاد بگیرد و پیشرفت کند. تمام‌کنندگی او فوق‌العاده است. اگر سالم بماند، آینده بزرگی در پیش دارد.

وقتی در پایان فصل بیشتر بازی کرد، هر بار گل زد. تمام‌کنندگی او باورنکردنی است. گل زیبای او در یورو تصادفی نبود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *