داوری که رئال و بارسا از او متنفرند!

خیل مانسانو حساس‌ترین بازی این هفته لالیگا بین بارسا و اتلتیک را سوت خواهد زد، داوری که هم رئالی‌ها و هم بارسایی‌ها از او دل خوشی ندارند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

داوری که رئال و بارسا از او متنفرند!

خیل مانسانو، داور فعالی است که که به جرات می‌توان گفت نه هواداران بارسا و نه رئال دوست ندارند او برای تیم محبوبشان قضاوت کند.

مانسانو 40 ساله یکی از جنجالی‌ترین داوران لالیگاست. کسی که فصل گذشته در بازی رئال مادرید و والنسیا در مستایا ثانیه‌ای قبل از گل لحظه آخری جود بلینگام سوت پایان بازی را زد و ستاره انگلیسی را هم به خاطر اعتراض‌هایش اخراج کرد. او یکی دو هفته از داوری تعلیق شد و سپس بازگشت. مانسانو از آن پس دیگر برای رئال داوری نکرده، ولی امشب بازی بارسا-اتلتیک را سوت می‌زند.

او در سیزدهمین فصل حضور خود در رده برتر فوتبال اسپانیا، امشب برای چهلمین بار یک بازی بارسا را سوت خواهد زد. بارسا با قضاوت مانسانو 8 شکست را متحمل شده است و این آمار او را به داوری (فعال در قضاوت و نه در میان بازنشسته‌ها) تبدیل کرده است که آبی اناری‌ها با او بیشترین شکست را متحمل شده‌اند.

بارسا با خیل مانسانو علاوه بر 8 شکست، 7 بار مساوی کرده و 24 نیز برنده شده است. آمار او برای اتلتیک، 36 بازی، 15 برد، 11 باخت و 10 تساوی بوده است.

بارسا با خیل مانسانو علاوه بر 8 شکست، 7 بار مساوی کرده و 24 نیز برنده شده است. آمار او برای اتلتیک، 36 بازی، 15 برد، 11 باخت و 10 تساوی بوده است.

جنجالی‌ترین صحنه‌ها

در بازی بارسا و سویا در فصل 21-2020، مانسانو در وقت اضافه بازی که با تساوی (1-1) به پایان رسید، یک پنالتی واضح روی مسی را سوت نزد. یکی دیگر از اقدامات به یاد ماندنی مانسانو در بازی بارسا و خیرونا 21-2020 است که در آن او تصمیم گرفت کلمنت لنگله را اخراج کند. او پس از مشورت با VAR به لنگله قرمز داد.
در فصل 19-2018، مانسانو، دیگو کاستا، بازیکن اتلتیکو، را به دلیل توهین در دوئل مقابل بارسا اخراج کرد. دو فصل قبل، در بازی دیگری بین اتلتیکو و بارسا او به اشتباه یک گل قانونی اتلتیکو را باطل کرد اما با اخراج لوئیس سوارز و سرخی روبرتو آن را جبران کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *