استقبال رئالی‌ها از امباپه در سحرگاه مادرید (عکس)

هواداران رئال مادرید سحرگاه امروز در فرودگاه پایتخت اسپانیا منتظر استقبال از کیلیان امباپه بودند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اخبار رئال مادرید استقبال رئالی‌ها از امباپه در سحرگاه مادرید (عکس)

وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر باعث شده بود که بسیاری از بازیکنان رئال مادرید مانند سایر تیم‌ها راهی اردوهای تیم‌های ملی کشورشان شوند و با پایان یافتن دیدارهای ملی در حال بازگشت به کشور اسپانیا هستند.

امباپه هم به عنوان کاپیتان تیم ملی فرانسه یکی از بازیکنانی بود که مادرید را ترک کرده بود و پس از بازی شب گذشته برابر بلژیک که با پیروزی ۰-۲ تیم ملی کشورش همراه شد برای حضور دوباره در تمرینات رئال به مادرید برگشت.

به نظر می‌رسد که این ستاره فرانسوی خیلی زود توانسته است جایگاه ویژه‌ای برای هواداران رئال مادرید پیدا کند چون تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که آنها سحرگاه امروز در فرودگاه مادرید حضور پیدا کرده بودند تا از این بازیکن پس از بازگشتش از اردوی فرانسه استقبال کنند.

امباپه هم از دیدن هوادارانی که در آن ساعت از صبح در فرودگاه حضور پیدا کرده بودند خوشحال و البته غافلگیر شد. او حال خودش را آماده می‌کند که هرچه زودتر به تمرینات رئال مادرید برگردد و امیدوار است که بتواند روند گلزنی که در دیدار برابر رئال بتیس آغاز کرد را در این تیم ادامه دهد و برای آنها موثر ظاهر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *