پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

اخبار رئال مادرید پیام اینستاگرامی آنچلوتی پس از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا

اخبار رئال مادرید : رئال مادرید توانست در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه دو بر یک بایرن مونیخ را شکست بدهد و به این ترتیب به فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و حالا باید دید که عملکرد مردان کارلو آنچلوتی در فینال ومبلی که در تاریخ دوازدهم خردادماه برگزار می شود به چه شکل خواهد بود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

رئال مادرید در شهر لندن با بروسیا دورتموند روبرو می شود. مادریدی ها برای صعود به فینال، در مقابل بایرن مونیخ کامبک زدند و در حالی که تا دقیقه 87 بازی از بایرن مونیخ با نتیجه یک بر صفر عقب بودند، دو گل توسط خوسلو ماتو به ثمر رساندند و بازی را دو بر یک بردند.

کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پس از این بازی و صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:” یک شب فراموش نشدنی دیگر در برنابئو برای بازگشت و صعود به فینالی دیگر. فوق العاده بود. از همه تشکر می کنم. زنده باد مادرید، همین و بس.”

رئال مادرید با هدایت کارلو آنچلوتی در سال 2014 و سال 2022 قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شده است و حالا در سال 2024 هم می خواهد دوباره قهرمان این رقابت ها شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *