آنچلوتی مخالف ستاره رئال: فعلا حق بازی نداری!

کارلو آنچلوتی با حضور زودهنگام اندریک در تمرینات پیش فصل و دیدارهای دوستانه رئال مادرید مخالفت کرده است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

آنچلوتی مخالف ستاره رئال: فعلا حق بازی نداری!

مراسم معارفه اندریک روز گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد و این بازیکن رسما به عنوان ستاره جدید رئال مادرید به هواداران و رسانه‌ها معرفی شد و حالا همه منتظر تماشای درخشش او با پیراهن این تیم در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

این بازیکن روزهای بسیار درخشانی را در ترکیب پالمیراس پشت سر گذاشت و توانست خودش را در تیم ملی برزیل هم ثابت کند، هرچند نتوانست به آنها در صعود به فینال رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ و کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات کمک کند اما فرصت حضور در میدان در کوپا را هم به دست آورد.

حالا اتلتیک خبر داده است که این ستاره برزیلی مایل است که هرچه زودتر در تمرینات پیش فصل رئال حضور پیدا کند و بتواند این تیم را در دیدارهای دوستانه در تور آمریکا همراهی کند و حتی تصمیم دارد که در بازی برابر میلان که صبح پنجشنبه به وقت ایران برگزار خواهد شد به میدان برود.

همین موضوع باعث شد که اندریک از آنچلوتی بخواهد که به او اجازه حضور در تمرینات رئال از همین هفته را بدهد اما این مربی ایتالیایی با درخواست او مخالفت کرده و به این بازیکن اعلام کرده است که به دلیل این که آخرین دیدارش در تاریخ هفتم جولای برگزار شده، بهتر است که تا زمان برگزاری تور آمریکا استراحت کند و پس از آن درباره حضورش در ترکیب رئال تصمیم‌گیری خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *