والورده خیال آنچلوتی را راحت کرد: زودتر برمی‌گردم

فده والورده، هافبک اروگوئه‌ای، با دریافت کارت زرد بازی بعدی مقابل ونزوئلا را از دست داد و به تمرینات رئال برمی‌گردد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

والورده خیال آنچلوتی را راحت کرد: زودتر برمی‌گردم

فده والورده روز سه‌شنبه در والدبباس خواهد بود تا به تمرینات رئال مادرید بازگردد. کارت زردی که او در بازی اول مقابل پاراگوئه دریافت کرد، محرومیت بازیکن رئال مادرید را رقم زد و او نمی‌تواند در بازی 10 سپتامبر برابر ونزوئلا به میدان برود.

این کارت زرد در واقع یک نفس راحتی برای کارلو آنچلوتی است که در این فیفادی هر لحظه منتظر یک خبر مصدومیت از بازیکنانش در اردوهای ملی بود. آنچلوتی در این پنجره شاهد مصدومیت ادر میلیتائو و اورلین شوامنی بود و از دست دادن یک بازیکن دیگر برای او گران تمام می‌شد.

والورده در دقیقه 37 بازی مقابل پاراگوئه به دلیل یک خطا، کارت زرد دریافت کرد که به معنای دریافت کارت زرد دوم او در بازی‌های مقدماتی جام جهانی و در نتیجه محرومیت برای بازی بعدی بود.

والورده که در تساوی بدون گل اروگوئه مقابل پاراگوئه فیکس بود، یک نفس راحت خواهد کشید. او فصل پرکاری را آغاز کرده و در پنج بازی این فصل رئال در هر دقیقه بازی کرده است.

حالا این محرومیت به شماره 8 مادرید اجازه می‌دهد تا بعد از چند روز مرخصی، روز سه‌شنبه به تمرینات بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *