خشمگین از وینیسیوس: کاش نیمار زودتر برگردد

نمایش ضعیف وینیسیوس در دو بازی اخیر برزیل به‌خصوص بازی بامداد امروز برابر پاراگوئه نشان داد که او جانشین خوبی برای نیمار نیست. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

خشمگین از وینیسیوس: کاش نیمار زودتر برگردد

مثلث رئالی سلسائو کارساز نبود و بامداد امروز پاراگوئه 1-0 مقابل برزیل پیروز شد که از سال 2008 بی‌سابقه بود. وینیسیوس بار دیگر نتوانست برای برزیل بدرخشد تا انتقادات از او بیشتر نیز شود.

نه وینیسیوس جونیور، نه رودریگو و نه اندریک دوای درد برزیل در این بازی نبودند و سلسائوی ضعیف ​​و دور از روزهای خوبش، با نتیجه 1-0 توسط پاراگوئه‌ متحول شده تحت رهبری گوستاوو آلفارو شکست خورد. یک گل عالی از دیگو گومز، هم تیمی لئو مسی در اینتر میامی، باعث برتری میزبان در نیمه اول شد و این نتیجه تا پایان ماند.

در روزهای دوری نیمار از فوتبال حالا دیگر مشخص شده که وینی قادر به ایفای نقش او در تیم ملی نیست و برزیلی‌ها برای بازگشت زودتر نیمار دعا می‌کنند. وینیسیوس برزیل قابل قیاس با وینیسیوس رئال نیست و در برزیل این سوال را مطرح می‌کند که مشکل از کجاست؟ چطور مدعی اول توپ طلا در سلسائو نمی‌تواند بدرخشد و چرا سطح بازی او در رئال تفاوتی آشکار دارد؟

وینی برابر اکوادور نیز خوب بازی نکرده بود و تک گل برتری برزیل را رودریگو زد. برزیل با این شکست به رده پنجم جدول انتخابی جام جهانی 2026 منطقه آمریکای جنوبی سقوط کرد و باید دید وینیسیوس در فیفا دی اکتبر برای برزیل می‌درخشید یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *