کاسه صبر ستاره بارسا لبریز شد: جدا می‌شوم!

پس از تردیدهای فراوان، در نهایت سرخی روبرتو تصمیم گرفت از تلاش برای ماندن در بارسلونا دست بکشد و از این باشگاه جدا شود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

کاسه صبر ستاره بارسا لبریز شد: جدا می‌شوم!

اظهارات هانسی فلیک در کنفرانس مطبوعاتی معارفه‌اش به عنوان سرمربی بارسلونا ممکن است آخرین قطره‌ای باشد که کاسه صبر روبرتو را لبریز کرده است: «او بازیکن بارسلونا نیست»، او این جمله را درباره آینده سرخی روبرتو گفت.

از اول ژوئیه، او هیچ قراردادی با باشگاه ندارد و بنابراین بازیکن آزاد است. او می‌تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد. با این حال، چند هفته پیش هر دو طرف بر سر ادامه همکاری توافق کردند، بنابراین به نظر می‌رسید که همه چیز برای امضای قرارداد جدید و ادامه پوشیدن بازوبند کاپیتانی توسط روبرتو آماده است. قرارداد تهیه شده بود و تفاوت زیادی با قراردادی که در ۳۰ ژوئن به پایان رسید، نداشت. تنها چیزی که باقی مانده بود، امضای قرارداد برای تثبیت ادامه همکاری بود، اما باشگاه مجبور شد همه چیز را متوقف کند تا بر تراز کردن آمار برای دستیابی به عادی‌سازی وضعیتش در امضای بازیکنان (قانون معروف ۱:۱) و داشتن فضای کافی برای حقوق او تمرکز کند.

باشگاه به بازیکن اطلاع داد و در واقع حتی اجازه نداد او در ابتدای فصل با تیم تمرین کند تا از مشکلات قانونی جلوگیری کند. با این حال، سرخی روبرتو مایل بود صبر کند زیرا رویای او این بود که پانزدهمین فصل خود را در تیم اول به پایان برساند.

در نهایت اما بارسا به بازیکن جوابی نداد و او تصمیم قطعی‌اش برای ترک اسپانیا را گرفته است. از استون ویلا، آژاکس و چند باشگاه از عربستان سعودی، به عنوان مقاصد احتمالی او نام برده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *