لباس دوم بایرن مونیخ به کدام لباس‌ های رئال مادرید شبیه است؟

لباس دوم بایرن مونیخ به کدام لباس‌ های رئال مادرید شبیه است؟

اخبار رئال مادرید : از زمانی که آدیداس از لباس دوم بایرن مونیخ برای فصل جدید رونمایی کرده است، حرف و حدیث ها درباره آن بسیار زیاد بوده است چرا که کاربران شبکه های اجتماعی اعتقاد دارند که آدیداس پیش‌تر این طرح ها را برای لباس اصلی رئال مادرید اعمال کرده است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

بایرن مونیخ در بازی دوستانه خود مقابل منچسترسیتی لباس دوم خود را بر تن کرد و بدین ترتیب دوباره این حرف و حدیث ها درباره اینکه این لباس ها شبیه به لباس های رئال مادرید است، در شبکه های اجتماعی مطرح شد. اما واقعا این لباس های آدیداس که در این فصل به عنوان لباس دوم بایرن مونیخ مورد استفاده قرار می گیرد، به کدام لباس های رئال مادرید شبیه است؟

بایرن مونیخ برای لباس دوم خود در این فصل، طرحی سفید با رگه های طلایی دارد. رئال مادرید دو بار در سال های اخیر این طرح را برای لباس اصلی خود داشته است؛ بار اول آن مربوط به فصل 2011/12 بوده است و بار دوم آن هم مربوط به فصل 2019/20 بوده است که در لباس اصلی رئال مادرید شاهد این بودیم که مادریدی ها یک لباس سفید با رگه های طلایی داشتند و اکنون لباس دوم بایرن مونیخ هم یادآور همان لباس ها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *