بالاتر از امباپه: بلینگام گران‌قیمت‌ترین ستاره رئال

جود بلینگام با ۲۸۵.۱ میلیون یورو به ارزشمندترین بازیکن حال حاضر رئال مادرید تبدیل شده است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

بالاتر از امباپه: بلینگام گران‌قیمت‌ترین ستاره رئال

بلینگام در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و خیلی زود توانست توانایی‌هایش را در ترکیب این تیم و تحت هدایت کارلو آنچلوتی به نمایش بگذارد و با گل‌های مهمی که به ثمر رساند توانست در قهرمانی‌های این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تاثیرگذار ظاهر شود.

درخشش او در ترکیب رئال در همان فصل اول و سازگاری و پختگی قابل توجه‌اش تحسین بسیاری را برای او به همراه داشت و باعث شد که خیلی زود نامش به عنوان یکی از مدعیان اصلی کسب توپ طلای ۲۰۲۴ مطرح شود و البته که ارزش او به شکلی باورنکردنی افزایش پیدا کند.

حالا سایت CIES خبر داده است که ارزش بلینگام در بازار نقل و انتقالات در حال حاضر و پس از تنها یک سال حضور در سانتیاگو برنابئو به ۲۸۵.۱ میلیون یورو افزایش پیدا کرده است. همین باعث شده است که او به ارزشمندترین و گرانقیمت‌ترین بازیکن حال حاضر رئال مادرید تبدیل شود.

این در حالی است که کیلیان امباپه هم در پنجره تابستانی امسال به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از پاری سن ژرمن جدا شد و به رئال مادرید پیوست اما ارزش فعلی او در بازار نقل و انتقالات حدود ۲۵۰.۷ میلیون یورو است و به این ترتیب، بلینگام بالاتر از او قرار گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *