هشدار به دیویس: رئال بهترین مدافع دنیا را دارد

کارلو آنچلوتی معتقد است که فرلان مندی در حال حاضر بهترین مدافع چپ دنیا است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

هشدار به دیویس: رئال بهترین مدافع دنیا را دارد

مندی در سال ۲۰۱۹ و پس از روزهای درخشانی که در ترکیب لیون پشت سر گذاشت، راهی رئال مادرید شد تا بتواند به خط دفاعی این تیم کمک کند و شایستگی‌هایش را در ترکیب یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های فوتبال اروپا و دنیا به نمایش بگذارد.

اما شرایط چندان برای او خوب پیش نرفت و در طول چند سال گذشته بارها و بارها به دلیل مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت مجبور شده است که چند ماه از ترکیب دور بماند تا شرایط بازگشت به میادین را پیدا کند و همین باعث شده است که مدیران رئال به دنبال پیدا کردن جانشینی برای او باشند.

اصلی‌ترین گزینه رئال که بسیاری معتقد هستند قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به سانتیاگو برنابئو بیاید، آلفونسو دیویس است. گفته می‌شود که مذاکرات با این بازیکن و مدیر برنامه‌های او انجام شده و آماده است هرچه زودتر بایرن مونیخ را ترک کند.

اما حالا روزنامه آ.اس مدعی شده است که آنچلوتی اعتماد خاص و ویژه‌ای به فرلان مندی دارد و معتقد است که این بازیکن بدون شک بهترین مدافع چپ حال حاضر دنیای فوتبال است و حاضر نیست او را از دست بدهد. همین باعث شده است که کار دیویس برای جانشینی مندی در ترکیب رئال دشوار به نظر برسد و شاید حتی این ادعا او را از حضور در این باشگاه منصرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *