شایستگی و درخشش در ژن بلینگام است!

کارلو آنچلوتی معتقد است که درخشش و شایستگی به نمایش گذاشته شده از سوی جود بلینگام در ژنتیک او است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

شایستگی و درخشش در ژن بلینگام است!

جود بلینگام در اولین فصل حضورش در رئال مادرید توانست عملکرد خیره کننده در ترکیب این تیم داشته باشد و خیلی زود با نمایش‌های درخشان و گل‌های مهمی که به ثمر رساند خودش را به عنوان ستاره بی‌چون و چرای رئال و بازیکن محبوب هواداران در سانتیاگو برنابئو معرفی کرد.

عملکرد خوب او در ترکیب تیم ملی انگلیس در طول رقابت‌های جام ملت اروپای ۲۰۲۴ هم ادامه پیدا کرد و این بازیکن نقش مهمی را در صعود تیم ملی کشورش به دیدار فینال این مسابقات ایفا کرد، هرچند نتوانست به آنها در پایان دادن به ناکامی طولانی مدت در کسب عنوان قهرمانی کمک کند.

با این حال، عملکرد این بازیکن در رئال و کسب دو عنوان قهرمانی در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است که او یکی از مدعیان اصلی کسب جایزه ارزشمند توپ طلای ۲۰۲۴ به حساب بیاید و آنچلوتی اظهارات جالبی را درباره او مطرح کرده است.

آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره احتمال اهدای توپ طلا به بلینگام به خبرنگاران گفت: “درخشش او باعث غافلگیری بود اما باید بگویم که شایستگی در ژن این بازیکن است. او تنها ۲۲ سال دارد اما شخصیت بزرگ و اشتیاق زیادش را نشان داده و ژنش هم به او کمک کرده است. تمرینات بدون شک اهمیت بسیار زیادی دارد اما نقش ژنتیک را نباید نادیده گرفت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *