اندریک خواهان شماره امباپه: رونالدوی بعدی منم!

اندریک، ستاره جوان رئال مادرید، قصد دارد پیراهن شماره ۹ این تیم را از کیلیان امباپه بگیرد! برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اندریک خواهان شماره امباپه: رونالدوی بعدی منم!

رئال مادرید در اوایل این ماه مراسم معارفه کیلیان امباپه را با پیراهن شماره ۹ برگزار کرد. تقاضا برای این پیراهن بسیار زیاد بوده و مشکلات حمل و نقل در خط تأمین باشگاه نیز به آن افزوده شده که باعث شده برخی از هواداران برای خرید پیراهن امباپه با انتظارهای طولانی مواجه شوند.

با این حال، کسانی که هنوز پیراهن امباپه را نخریده‌اند، ممکن است بخواهند صبر کنند. طبق گزارش اتلتیک، اندریک فیلیپه، ستاره جدید برزیلی رئال، آرزو دارد روزی پیراهن شماره ۹ را بپوشد و امیدوار است پیراهنی را که رونالدو نازاریو به تن داشت، بپوشد.

اینکه شماره ۹ رئال در فصل پیش رو امباپه است کاملا قطعی شده، اما احتمال بسیار زیادی وجود دارد که فصل ۲۶-۲۰۲۵ امباپه پیراهن شماره ۹ را به اندریک بدهد و خود شماره ۱۰ را بپوشد.

در حال حاضر پیراهن شماره ۱۰ در اختیار لوکا مودریچ است و امباپه به همین دلیل پس از امضای قرارداد با رئال مادرید نتوانست این شماره را انتخاب کند.

مودریچ قرارداد خود را در این تابستان به مدت یک سال دیگر تمدید کرد و قرار است در فصل آینده به عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید شناخته شود. اینکه این بازیکن ۳۸ ساله تا چه مدت می‌تواند ادامه دهد، مشخص نیست اما بسیاری معتقد که فصل ۲۵-۲۰۲۴ آخرین فصل حضور مودریچ در رئال خواهد بود و بدین ترتیب شماره ۱۰ و ۹ رئالی‌ها در فصل پس از آن، امباپه و اندریک خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *