ستاره سابق رئال مادرید مصدوم شد و با یورو وداع کرد

اخبار رئال مادرید ستاره سابق رئال مادرید مصدوم شد و با یورو وداع کرد

اخبار رئال مادرید : ایسکو در بدترین کابوس هایش هم فکر نمی کرد که پس از فصل درخشانش، یورو 2024 را از دست بدهد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

این بازیکن مالاگایی در بازی بتیس و لاس پالماس دچار مصدومیت شد و به همین خاطر ادامه فصل و همچنین یورو 2024 را از دست داد آَن هم در حالی که عملکرد خوبش در فصل جاری باعث شده بود تا لوئیز دلافوئنته تصمیم بگیرد که او را در لیست قرار بدهد.

ایسکو با ناراحتی در بازی بتیس و لاس پالماس از زمین خارج شد و از چهره اش مشخص بود که مصدومیتش جدی است و حالا تست های پزشکی نیز نگرانی ها را تایید کرده است. این بازیکن امروز با عصا در کلینیک باشگاه بتیس حضور پیدا کرد و کاملا مشخص بود که مصدومیتش جدی است.

ایسکو بدین ترتیب با وجود فصلی درخشان با بدشانسی محض شانس حضور در یورو را از دست می دهد و با بدشانسی بزرگی مواجه شده است. او قرار بود که بخشی از لیست 26 نفره تیم ملی اسپانیا برای یورو باشد.

ایسکو در فصل گذشته بدون تیم بود و در این فصل به بتیس ملحق شد که به یکی از بهترین هافبک های لالیگا تبدیل شد اما با بدشانسی محض، فرصت حضور در یورو را از دست داد و حالا باید خودش را برای حضور در فصل آینده آماده کند. در هر صورت به نظر می رسد که ایسکو با وجود این که بازیکن با استعدادی است، در مسیر فوتبالش چندان خوش شانس نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *