خبر خوب برای ستاره سابق رئال: فرصت بازگشت!

اخبار رئال مادرید : رئال مادرید در حال بررسی شرایط تئو هرناندز و احتمال جذب دوباره این بازیکن است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

خبر خوب برای ستاره سابق رئال: فرصت بازگشت!

مدیران رئال مادرید از مدت‌ها پیش تصمیم داشتند که خط دفاعی تیمشان را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو تقویت کنند و شایعات بسیاری درباره احتمال انتقال آلفونسو دیویس از بایرن مونیخ به این باشگاه به گوش می‌رسید.

اما به نظر می‌رسد که شرایط در چند هفته اخیر فرق کرده و این ستاره کانادایی که پیش از این گفته می‌شد علاقه زیادی به حضور در رئال مادرید دارد تصمیم گرفته است که قراردادش را با باشگاه بایرن تمدید کند و همچنان به حضورش در بوندسلیگا ادامه دهد.

حالا روزنامه اسپانیایی اسپورت خبر داده است که اگر این تصمیم قطعی شود و رئال نتواند دیویس را به خدمت بگیرد، شرایط را برای بازگرداندن هرناندز از میلان به سانتیاگو برنابئو بررسی خواهد کرد، بازیکنی که پیش از این در سال ۲۰۱۹ با قراردادی به ارزش ۲۲.۸ میلیون یورو به میلان واگذار کرد.

قرارداد این ستاره فرانسوی با میلان تا سال ۲۰۲۶ ادامه دارد اما علاقه بسیار زیاد او به رئال مادرید باعث شده است که شانس این باشگاه برای به خدمت گرفتنش بیشتر شود، خصوصا که رسانه‌های ایتالیایی در چند هفته اخیر خبر داده بودند که مذاکرات این باشگاه با او برای امضای قرارداد جدید به نتیجه نرسیده و این احتمال وجود دارد که او در همین تابستان به فروش برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *