رد دوباره شالکه: اسطوره از رئال جداشدنی نیست

رائول گونزالس به مدیران شالکه اعلام کرد که تصمیمی برای ترک رئال مادرید ندارد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

رد دوباره شالکه: اسطوره از رئال جداشدنی نیست

رائول گونزالس شش فصل است که هدایت تیم دوم رئال مادرید را برعهده دارد و رابطه خوبش با مدیران این باشگاه باعث شده است که روزهای خوبی را در این تیم هم پشت سر بگذارد و هر دو طرف از همکاری با یکدیگر کاملا راضی هستند و تصمیمی برای قطع این همکاری ندارند.

با این حال، نام این بازیکن همیشه در چند سال اخیر در کنار نام شالکه به گوش رسیده است و علاقه مدیران این باشگاه آلمانی به انتخاب او به عنوان سرمربی این تیم بر هیچ کسی پوشیده نیست، پیشنهادی که پیش از این هم چند باری به او ارائه شده بود، اما با پاسخ منفی این اسطوره باشگاه رئال مادرید همراه بود.

رسانه‌های آلمانی چند روز قبل اعلام کردند که مدیران شالکه بار دیگر مذاکرات با رائول را از سر گرفته و از او خواسته‌اند که برای بهبود شرایط این تیم راهی فوتبال آلمان شود، اما سایت اسپانیایی رلوو خبر داده است که رائول بار دیگر این پیشنهاد را رد کرد و از آنها به خاطر اعتمادی که به او دارند تشکر کرده است.

این تصمیم در حالی گرفته شده است که شالکه به رائول وعده داده بود که بازیکنان قدرتمندی در تیمش خواهد داشت و عشق بسیاری هم از هواداران این تیم دریافت خواهد کرد اما جدایی از رئال مادرید برای او بسیار دشوار است و ترجیح می‌دهد که همچنان به حضورش در این تیم ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *