پیام جالب بلینگام پس از اولین ناکامی رئال (عکس)

جود بلینگام واکنشی جالب و متفاوت جود بلینگام پس از تساوی رئال در اولین هفته لالیگا مورد توجه قرار گرفته است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

پیام جالب بلینگام پس از اولین ناکامی رئال (عکس)

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول فصل جدید رقابت‌های لالیگا در زمین مایورکا مقابل این تیم قرار گرفت و در نهایت با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد تا به کسب یک امتیاز از این بازی رضایت داده باشد.

کسب چنین نتیجه‌ای با توجه به حضور ستاره‌های بزرگی مانند کیلیان امباپه، جود بلینگام، وینیسیوس جونیور، فدریکو والورده، رودریگو و دیگر بازیکنان در ترکیب رئال مادرید برای هواداران و منتقدان غیرمنتظره بود و همین باعث شد که انتقادها از آنها بلافاصله پس از سوت پایان بازی آغاز شود.

اما به نظر می‌رسد که بلینگام چندان نگران تساوی به دست آمده در گام اول تیمش در لالیگا نیست و با خونسردی در انتظار ادامه این مسیر خواهد بود. این ستاره جوان انگلیسی پس از پایان این دیدار با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت: «این یک ماراتن است، نه دوی سرعت!»

رئال مادرید در حالی در این هفته به کسب تساوی رضایت داد که بارسلونا موفق شد در اولین حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم در یک بازی رسمی در دیداری سخت برابر والنسیا در ورزشگاه مستایا به پیروزی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *