هدف اصلی امباپه: رسیدن به اوج برابر بارسا

کیلیان امباپه مصمم است که برای بازی برابر بارسلونا به اوج آمادگی برسد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

هدف اصلی امباپه: رسیدن به اوج برابر بارسا

امباپه در پنجره نقل و انتقالات تابستانی امسال به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن جدا شد و پیراهن رئال مادرید رو به تن کرد و با وجود این که در چند بازی اول چندان موفق عمل نکرده بود، اما شرایط در چند هفته اخیر برایش تغییر کرد و توانست به مهره کلیدی برای تیمش تبدیل شود.

این ستاره فرانسوی در چند هفته اخیر گل‌هایی را برای رئال مادرید به ثمر رساند و در سه بازی هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، اما در جریان دیدار برابر آلاوس دچار مصدومیت شد و کادر پزشکی رئال روز گذشته اعلام کرد که حداقل سه هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

این بازیکن امیدوار است که بتواند در بازی رئال مادرید برابر سلتاویگو که در تاریخ ۱۹ اکتبر برگزار خواهد شد بار دیگر در ترکیب این تیم قرار بگیرد، اما نمی‌تواند تیمش را در دیدار برابر اتلتیکو مادرید، لیل و ویارئال همراهی کند که خبر خوبی برای این تیم نیست.

اما روزنامه مارکا مدعی شده است که تمام تمرکز و هدف امباپه حالا روی این است که بتواند هرچه زودتر روند درمان مصدومیتش را طی کند و برای بازی مهم برابر بارسلونا که اولین حضور او در ال‌کلاسیکو خواهد بود آماده کند تا در بهترین شرایط و فرم در این دیدار به میدان برود و امیدوار است که به ستاره تیمش در این بازی تبدیل شود تا نامش را خیلی زود در تاریخ این باشگاه جاودانه کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *