کری جالب لواندوفسکی: امباپه اصلا شبیه من نیست

روبرت لواندوفسکی معتقد است که کیلیان امباپه شباهتی با او ندارد و مهاجم متفاوتی است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

کری جالب لواندوفسکی: امباپه اصلا شبیه من نیست

لواندوفسکی در اولین فصل حضورش در بارسلونا توانست عملکرد خیره‌کننده را به نمایش بگذارد و جایزه بهترین گلزن رقابت‌های لالیگا را هم از آن خود کند و با وجود این که نتوانست این روند درخشان را در فصل گذشته تکرار کند اما حالا آماده است تا سومین سال حضور در بارسا را به بهترین شکل ممکن آغاز کند.

این بازیکن به همراه دیگر ستاره‌های بارسا برای سپری کردن تور پیش فصل راهی آمریکا شده است و خودش را برای دیدارهای تدارکاتی جذاب تیمش در روزهای آینده برابر منچسترسیتی و البته رئال مادرید آماده می‌کند و شب گذشته صحبت‌های جالبی را در گفت‌وگو با خبرنگاران حاضر در آمریکا مطرح کرد.

این ستاره لهستانی در پاسخ به سوالی درباره پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید گفت: «من فکر نمی‌کنم که امباپه مهاجمی شبیه به من باشد. او در پستی متفاوت بازی می‌کند و سبک فوتبالی متفاوت با من دارد. در حال حاضر این انگیزه جدیدی برای ماست و منتظر فصل جدید هستیم.»

از او خواسته شد که توصیه‌ای برای ویتور روکه داشته باشد: «پیوستن به بارسا از برزیل جهش بزرگی است. اینجا فرهنگی متفاوت دارد. پرتغالی به اسپانیایی نزدیک است اما یکی نیست. او باید به خودش اعتماد کند و به سختی تلاش کند. او استعداد کافی برای موفق شدن را دارد اما هر اتفاقی که رخ دهد به خودش بستگی دارد.»

لوا همچنین درباره ژاوی اضافه کرد: «چیزی که می‌توانم درباره ژاوی بگویم این است که او به‌عنوان مربی کارهای خوبی را برای بارسا انجام داد. در حضور او لحظات خوبی را تجربه کردم و او شایستگی احترام را دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *