آگوئرو: امباپه تضمین قهرمانی رئال نیست!

سرخیو آگوئرو معتقد است که حضور کیلیان امباپه در ترکیب رئال مادرید باعث نخواهد شد که قهرمانی این تیم قطعی شود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اخبار رئال مادرید آگوئرو امباپه تضمین قهرمانی رئال نیست!

رئال مادرید شب گذشته اولین دیدارش را در مرحله گروهی رقابت‌های فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر اشتوتگارت برگزار کرد و موفق شد با نتیجه ۱-۳ در این بازی به پیروزی برسد و سه امتیاز را در خانه حفظ کند تا منتظر دیدارهای بعدی باشد.

امباپه در این بازی هم در ترکیب اصلی رئال حضور داشت و موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند تا اولین تجربه گلزنی با پیراهن رئال در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورده باشد و حالا امیدوار است که ادامه این مسیر هم به بهترین شکل ممکن برایش پیش برود و بتواند به رویایش که کسب عنوان قهرمانی این مسابقات است دست پیدا کند.

آگوئرو پس از پایان این بازی در گفتگو با سایت گل درباره حضور این بازیکن در ترکیب رئال اظهار داشت: « هیچکس هرگز نمی‌تواند روی رئال مادرید برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حساب نکند. نیازی به گفتن این حرف نیست. پیوستن امباپه به آنها تنها باعث خواهد شد که تهدیدی بزرگتر و جدی‌تر باشند.

من فکر می‌کنم که او یکی از مدعیان کسب عنوان پی‌چی‌چی (آقای گلی) لالیگا خواهد بود. با این حال، حضور یک بازیکن نمی‌تواند تفاوتی خاصی را ایجاد کند. بلکه تفاوت را تمام تیم ایجاد می‌کند. بسیاری از آنها عطش زیادی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان دارند و با تمام وجود برای رسیدن به این جام مبارزه خواهند کرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *