پیام رونالدو پس از رکورد جدیدش با اشاره به رئال مادرید و منچستریونایتد

اخبار رئال مادرید :کریستیانو رونالدو، فصل را در لیگ عربستان با 35 گل به پایان رساند تا به بهترین گلزن تاریخ این لیگ در یک فصل تبدیل شود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

پیام رونالدو پس از رکورد جدیدش با اشاره به رئال مادرید و منچستریونایتد

هر چند که النصر در لیگ عربستان موفق نبود و به نایب قهرمانی رضایت داد اما عملکرد کریستیانو درخشان بود. ستاره پرتغالی توانست فصل درخشانی را در النصر داشته باشد و با شایستگی به آقای گلی رسید.

رونالدو به اولین بازیکنی تبدیل شد که در چهار لیگ مختلف آقای گل می شود چرا که پیش از این در ایتالیا، انگلیس و اسپانیا نیز به آقای گلی رسیده بود.

کریستیانو در صفحه اینستاگرامش چهار باشگاه رئال مادرید، منچستریونایتد، النصر و یوونتوس را تگ کرد و در پیامی نوشت: باعث افتخاری است که تاریخ سازی کردم و به اولین آقای گل در چهار لیگ مختلف تبدیل شدم. به شکل ویژه ای از همه هم تیمی ها، باشگاه ها و مربیانی که در این مسیر به من کمک کردند، تشکر می کنم.

رونالدو پیش از این گفته بود که او به دنبال رکوردها نیست بلکه رکوردها به دنبال او هستند. در هر صورت کریستیانو به نظر می رسد که از رکوردشکنی و تاریخ سازی خسته نمی شود.

وقتی که این بازیکن یک سال و نیم پیش راهی النصر شد، همه فکر می کردند که برای تفریح و بازنشستگی شیک به آن جا رفته اما کریستیانو ثابت کرد که برای او استراحت و خستگی مفهومی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *