پست فصل آینده بلینگام در رئال مادرید مشخص شد

جود بلینگام فصل آینده قرار است در پست هافبک میانی بازی کند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

پست فصل آینده بلینگام در رئال مادرید مشخص شد

بلینگام در پنجره نقل و انتقالات سال گذشته از دورتموند جدا شد و به رئال مادرید پیوست و در همان ابتدا توانست نشان دهد که از پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است و توانست اعتماد کارلو آنچلوتی را در ترکیب اصلی این تیم به دست آورد و به بازیکنی محبوب تبدیل شود.

این ستاره انگلیسی خیلی زود ستاره بی چون و چرای رئال مادرید شد و توانست گل‌های بسیاری را هم برای این تیم به ثمر برساند که نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد که برای آنها از اهمیت بسیاری هم برخوردار بود اما شرایط در این فصل برای آنها تغییر خواهد کرد.

روزنامه اسپانیایی آ.اس حالا اعلام کرده است که با توجه به حضور کیلیان امباپه در ترکیب رئال در فصل آینده و همچنین حضور وینیسیوس جونیور و رودریگو در ترکیب اصلی، بلینگام قرار است کمی عقب‌تر برود و در پست هافبک میانی در ترکیب این تیم بازی کند.

به این ترتیب، بلینگام این فرصت را خواهد داشت که فصل بعد در مرکز خط میانی رئال بازی کند اما قرار نیست در نقش یک بازیکن شماره ۱۰ به میدان برود اما آزادی عمل بسیاری خواهد داشت که می‌تواند به او و بازیکنان حاضر در خط حمله این تیم کمک کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *