جدید و قدیم ندارد: رئال راز قهرمانی‌هایش را گفت

آاس ضمن تحلیل بازی دیشب رئال برابر اشتوتگارت، یک وجه مشخصه بارز قهرمان اروپا را برجسته کرده است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اخبار رئال مادرید جدید و قدیم ندارد رئال راز قهرمانی‌هایش را گفت

به نقل از آاس، دیدار رئال مادرید و اشتوتگارت داستانی است که در تاریخ اخیر لیگ قهرمانان اروپا بارها دیده شده است. مهم نیبست فرمت جدید باشد یا قدیم، مردان کارلتو علی‌رغم اینکه بازی خوبی به نمایش نگذاشتند و مشخص شد در بسیاری از زمینه‌ها باید پیشرفت کنند، تقریبا همیشه راهی برای رسیدن به پیروزی پیدا می‌کنند. این یک پیروزی بسیار مهم در فرمت جدید از لیگ قهرمانان اروپا که تک تک امتیازها و حتی گل‌ها در جدول نهایی لیگ اهمیت خواهند داشت.

در مورد بازی، مشکلات رئال در هفته‌های اول لالیگا همچنان ادامه دارد و به اروپا نیز رسید. مشکلات در بازی‌سازی، مشکلات برای خارج شدن از فشار رقبا، که حتی در برنابئو نیز واضح‌ترین موقعیت‌ها برای آلمانی‌ها به دست آمد و همه این‌ها توسط کورتوا حل شد. مهارهای او بود در نیمه اول رئال را در بازی نگه داشت. همچنین هنگامی‌که تیم در زمین حریف مستقر می‌شود، چرخش روان توپ دشوار است و زمان زیادی طول می‌کشد تا توپ در موقعیت‌های مطلوب به مهاجمان برسد، این شرایط بازی رئال، با ریسک زیادی که اشتوتگارت انجام می‌داد (هجوم‌های بی‌وقفه)، کاملا به سود سه مهاجم رئال بود تا بدرخشند، اما فقط امباپه بود که توانست از یکی از شانس‌های خود استفاده کند.

در نهایت، و شاید مهمتر از همه، مشکلات رئال در توپ‌ربایی و ریکاوری توپ‌های از دست رفته بود. آلمانی‌ها در بسیاری از بخش‌های بازی به میل خود بازی می‌کردند و تنها در نیم ساعت اول نیمه دوم، رئال نظم و توان لازم برای مزاحمت، ضربه زدن و توانایی دویدن را از خود نشان داد، چیزی که باید اولین فرمان برای تیمی باشد که وینیسیوس، رودریگو و امباپه را در اختیار دارد. قهرمان هنوز کار دارد، اما خبر خوب اینکه، مهم نیست چطور، اما همیشه راهی برای بردن پیدا می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *