تمجید اسطوره رئال از خرید جدید: بازیکن کامل!

روبرتو کارلوس از این که اندریک به رئال مادرید ملحق شده بسیار خوشحال است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

تمجید اسطوره رئال از خرید جدید: بازیکن کامل!

درخشش اندریک در ترکیب پالمیراس در لیگ فوتبال برزیل توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی و استعدادیاب‌ها را به خود جلب کرد و رقابتی جدی برای به خدمت گرفتن او شکل گرفت که در نهایت این رئال مادرید بود که موفق شد این استعداد جوان را به خدمت بگیرد.

تکنیک و مهارت‌های خاص او در زمینه بازی باعث شده است که بسیاری حتی او را با پله مقایسه کنند و هواداران و مدیران رئال مادرید از اینکه چنین بازیکنی را به خدمت گرفتند بسیار خوشحال هستند و حالا همه منتظر هستند که درخشش او با پیراهن این تیم را در رقابت‌های فصل آینده شاهد باشند.

رئال مادرید این روزها برای سپری کردن تمرینات پیش فصل در تور آمریکا حضور پیدا کرده است و اندریک هم به همراه دیگر بازیکنان این تیم در این تور حضور دارد و مشغول انجام تمرینات در نظر گرفته شده تحت هدایت کارلو آنچلوتی است و روبرتو کارلوس روز گذشته مهمان ویژه اردوی تیم سابقش در آمریکا بود.

او که از حضور اندریک که هم‌وطنش هم به حساب می‌آید، در اردوی رئال بسیار خوشحال به نظر می‌رسید و پستی را هم با او در شبکه‌های اجتماعی این تیم منتشر کرد، در گفت‌وگو با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره توصیف این ستاره جوان برزیلی اظهار داشت: «قدرت، سرعت، هوش. او بازیکنی کامل است. توجه داشته باشید که او بازیکنی جوان اما کامل در رئال مادرید است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *