دوران کهکشانی جدید رئال مادرید با فلورنتینو پرز از راه می رسد

اخبار رئال مادرید دوران کهکشانی جدید رئال مادرید با فلورنتینو پرز از راه می رسد

اخبار رئال مادرید : دوران کهکشانی جدیدی در تیم رئال مادرید با مدیریت فلورنتینو پرز در حال شکل گیری است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

در دوران کهکشانی های اول و دوم رئال مادرید با داشتن بزرگ ترین ستاره ها مانند زیدان، فیگو، کارلوس، رونالدو و بکهام و پس از آن چند بازیکن دیگر باز هم در برخی از فصول رئال مادرید تیم مقتدری نبود. در این باشگاه روحیه تیمی، اتحاد کامل رختکن در پاره ای از زمان های دیده نمی شد و همین موضوع سبب شد دو دوره حضور کارلوس کی‌روش در این باشگاه و با و وجود داشتن ستاره های بی شمار عنوان چهارمی لالیگا نصیب رئال مادرید شود و از حاشیه های دوران گذشته می توان به درگیری ها در زمان کی‌روش تا ایجاد تشویش و درگیری توسط مورینیو در رختکن رئال مادرید با بازیکنان اسپانیایی تیم اشاره کرد.

اما اکنون اکثر فوتبال دوستان به صورت مشترک بر این نظر اتفاق نظر دارند که این نسل باشگاه رئال مادرید تمامی مشکلات دوران گذشته را پشت سر گذاشته و به یک تیم بالغ و متحد تبدیل شده است و حالا به نظر می رسد کیلیان امباپه در بهترین زمان فوتبالی برای رئال مادرید تبدیل به یک ستاره خواهد شد و در دوران بسیار خوبی به این تیم پیوسته است که یک تیم کهکشانی دیگر در رئال مادرید ساخته شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *