کاپیتان جدید فرانسه: ستاره رئال جانشین امباپه

اورلین شوامنی به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه و جانشین کیلیان امباپه انتخاب شد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

کاپیتان جدید فرانسه: ستاره رئال جانشین امباپه

دیدیه دشان چند روز قبل فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر برای شرکت در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا را اعلام کرد که در آن اثری از کیلیان امباپه به چشم نمی‌خورد و دلیل غیبت او مصدومیتی بود که در چند هفته اخیر گریبانگیرش شده بود.

هرچند که این بازیکن فرانسوی در دو بازی اخیر رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان و لالیگا در ترکیب این تیم به میدان رفت و گفته می‌شد که این موضوع باعث تعجب سرمربی تیم ملی فرانسه شده، اما در نهایت تصمیم بر این شد که او در این بازه زمانی تیم ملی کشورش را همراهی کند تا بتواند با کمی استراحت و انجام تمرینات خاص به اوج آمادگی برگردد.

غیبت این بازیکن به این معناست که فرانسه کاپیتان اولش را در این مسابقات به همراه نخواهد داشت و در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره انتخاب کاپیتان جدید برای این تیم به گوش می‌رسید و حالا گفته می‌شود که یکی دیگر از ستاره‌های فرانسوی رئال مادرید قرار است این بازوبند را در اختیار داشته باشد.

تله‌فوت خبر داده است که اورلین شوامنی به عنوان کاپیتان جدید و جانشین امباپه در دو دیدار پیش روی فرانسه انتخاب شده است. او اولین بار در تاریخ اول سپتامبر ۲۰۲۱ پیراهن تیم ملی کشورش را به تن کرد و حالا در فاصله سه سال بعد، این فرصت را دارد که به عنوان کاپیتان این تیم در زمین حضور پیدا کند و دشان امیدوار است که او بتواند توانایی‌هایش را به عنوان یک رهبر هم در زمین به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *