عظمت رئال را در بایرن هم ندیده بودم

داوید آلابا عاشق رئال مادرید است. این مدافع میانی در مصاحبه با GQ اعتراف کرد که رئال برای او چه معنایی دارد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

عظمت رئال را در بایرن هم ندیده بودم

ستاره اتریشی در ماه دسامبر مقابل ویارئال مصدوم شد. او پس از اقدام به توپ‌ربایی در مرکز زمین، پای خودش را بد قرار داد و به سرعت روی زمین افتاد. فریاد از درد زانوی چپ و در پایان بازی بدترین خبر تایید شد: او دچار پارگی رباط صلیبی قدامی شد. از آن زمان، این مدافع به تنهایی در والدبباس تمرین کرده است.

بازگشت او برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده، با وجود این، مرد اتریشی تسلیم نمی‌شود و به توصیه پدرش عمل می‌کند: «پدرم بهترین توصیه را به من کرده است، جاه‌طلب باشم و عشق به فوتبال را هرگز از دست ندهم. پدر و مادرم برای من الگو هستند چون آنها زندگی سختی داشته‌اند تا من بتوانم زندگی راحت‌تری داشته باشم. ایمان من به خدا نیز به من کمک کرده است، من بسیار معتقد هستم و این به من در حرفه‌ام کمک زیادی کرده است.»
چگونه می‌توان عظمت رئال توضیح داد؟ «من خوش شانس بودم چون وقتی به رئال پیوستم، بازیکنانی مانند لوکا مودریچ، تونی کروس و کریم بنزما در ماه‌های اول به من کمک زیادی کردند. سعی می‌کنم همین مسئولیت را با بازیکنان جدیدی که می‌آیند و همچنین برای جوان‌‌های تیم بر عهده بگیرم. به این ترتیب آنها می‌دانند چه چیزی رئال مادرید را خاص می‌کند. آن عظمتی که من به محض ورود به رئال دریافتم، قبلاً هرگز آن را احساس نکرده بودم.»

آلابا در پایان گفت: «رئال مادرید بسیار خاص است. شما باید همیشه برنده باشید و موفق باشید و این چیزی است که هر روز آن را حس می‌کنید. این جاه‌طلبی توسط خود بازیکنان قابل لمس است. شما آن را در تک تک کارکنان باشگاه نیز می‌بینید. این را از نحوه کار آنها برای باشگاهی که دوستش دارند درک می‌کنید. آنها قلب خود را روی هر کاری که انجام می‌دهند می‌گذارند و این چیزی است که رئال مادرید را واقعاً خاص و منحصر به‌فرد می‌کند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *