بازگشت ستاره محبوب: تونی کروس در برنابئو! (عکس)

تونی کروس برای دیدن بازی رئال مادرید و ویارئال در سانتیاگو برنابئو حاضر شده است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

بازگشت ستاره محبوب: تونی کروس در برنابئو! (عکس)

آخرین دیدار رئال مادرید پیش از فیفادی ماه اکتبر، یک مهمان ویژه دارد. کسی که تا همین چند ماه پیش در خط هافبک سفیدپوشان می‌درخشید و حالا به عنوان اسطوره تیم، مهمان ویژه بازی امشب است.

مادریدی‌ها در چارچوب مسابقات لالیگا، میزبان ویارئال هستند و تلاش می‌کنند شکست برابر لیل در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا و نمایش‌های ضعیف گذشته را جبران کنند.

کروس روز پنجشنبه پس از افت رئال در هفته‌های اخیر، در مصاحبه‌ای گفته بود که نتایج ضعیف برای تیم طبیعی هستند و آنها می‌توانند دوباره به اوج برگردند. او خاطرنشان کرده بود که برای حمایت از تیم در دیدار برابر ویارئال به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت.

حالا و پس از آغاز بازی، در تصاویری که از حاضران در استادیوم منتشر شده، مشخص شده که کروس به قولش عمل کرده و برای تشویق و حمایت از تیم سابقش، خودش را به سانتیاگو برنابئو رسانده است.

رئال در نیمه اول بازی نمایش قابل قبولی از خود ارائه داد و موفق شد با گل فدریکو والورده از ویارئال پیش بیفتد و برنده به رختکن برود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *