کوبو-رئال: سامورایی سوسیداد آماده انتقام

تاکفوسا کوبو، وینگر ژاپنی سوسیداد از انگیزه بالایی برای درخشش مقابل تیم سابقش برخوردار است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

کوبو-رئال: سامورایی سوسیداد آماده انتقام

تاکفوسا کوبو، وینگر ژاپنی رئال سوسیداد بعد از درخشش در بازی‌های ملی آماده حضور مقابل رئال مادرید در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا می‌شود. بازیکن سابق رئال که تا اینجای فصل تنها یک گل به ثمر رسانده و عملکردی که باید را از خود نشان نداده است،‌ در بازی‌های ملی با تیم ملی ژاپن بسیار درخشان ظاهر شد و در دیدار مقابل چین زننده هفتمین گل تیمش بود.

او در مصاحبه بعد از آن دیدار گفته بود امیدوار است مربی سوسیداد این دیدار را دیده باشد. جمله‌ای که نشان می‌دهد او بشدت علاقه‌مند به حضور فیکس مقابل رئال مادرید است.

اگرچه او در چهار بازی اول تیمش در لالیگا چندان خوب ظاهر نشده بود، اما مصاف با رئال می‌تواند همان دیداری باشد که دوباره منجر به آغاز درخشش او در لالیگا شود. رئالی که چند سال قبل کوبو را با کلی سروصدا به‌خدمت گرفت اما هرگز فرصت درخشش به او در این تیم داده نشد. او حالا یک فرصت عالی برای جبران فصل نه چندان خوب خود و البته انتقام گرفتن از رئال مادرید را در دیدار فردا شب مقابل شاگردان کارلو آنچلوتی بدست آورده است.

آمار فوق العاده‌ای که در خصوص کوبو در سوسیداد به ثبت رسیده، نشان می‌دهد که گلزنی او همواره برای سوسیداد خوش‌یمن است. ۱۵ گل از ۱۷ گلی که او تاکنون برای سوسیداد در لالیگا به ثمر‌ رسانده، منجر به کسب ۱۵ برد و یک مساوی برای این تیم شده است. آخرین گل کوبو برای سوسیداد نیز در هفته اول و پیروزی ۱-۰ آنها مقابل اسپانیول رقم خورد.

آ اس در خصوص این بازیکن نوشت: کوبو بازیکنی است که هر تیمی به آن نیاز دارد چرا که هربار در زمین حاضر می‌شود، با بالاترین انگیزه ممکن به فکر درخشش است و این تاثیر زیادی روی موفقیت یک تیم دارد. او بازیکن مورد علاقه تیم‌های زیادی همچون لیورپول است و البته هنوز هم موردنظر رئال قرار دارد.

رد کردن پیشنهاد‌ها از لیگ عربستان نشان داد که او به فکر پیشرفت است و شاید تنها دلیلی که نتوانست به تیم بهتری در تابستان منتقل شود، قیمت نسبتا بالایش نسبت به شرایطش در فصلی که گذشت بود. با این حال بدون شک بیشترین انگیزه را در بین بازیکنان تیمش برای موفقیت مقابل رئال مادرید را دارد.

جدا از مسائل فنی و درخشش کوبو در زمین بازی، این باشگاه قدیمی از نظر مالی نیز می‌تواند حساب ویژه‌ای روی کوبو باز کند. فصل گذشته پیراهن کوبو پرفروش‌ترین پیراهن سوسیداد، آن هم با اختلاف چشمگیری نسبت به سایر بازیکنان شد و همین حالا نیز گفته می‌شود باشگاه‌های مطرح زیادی به‌دنبال جذب او هستند. بنابراین سوسیداد با تمدید قرارداد او گام بلندی برای درآمدزایی از طریق فروش ستاره ژاپنی‌اش برداشت.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *