ماموریت ویژه مربی رئال: بردن انسان به کره ماه!

آنتونیو پینتوس، مربی بدنساز رئال مادرید، در حال همکاری با ناسا روی یک پروژه جذاب است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

ماموریت ویژه مربی رئال: بردن انسان به کره ماه!

پینتوس در چند فصل اخیر همیشه به‌عنوان یکی از دلایل اصلی موفقیت و قهرمانی‌های رئال مادرید در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا معرفی شده است و تمرینات پرفشار او به‌خصوص در دوران پیش فصل یکی از دلایل اصلی حفظ آمادگی بدنی بازیکنان به حساب می‌آید.

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچسترسیتی به‌صورت جدی به دنبال همکاری با این مربی بدنساز سرشناس بودند اما او تصمیم گرفت که همچنان به حضورش در کادر فنی رئال ادامه دهد و به آنها در کسب موفقیت‌های بیشتر کمک کند. با این حال، به نظر می‌رسد که حالا ماموریت جذابی هم برعهده دارد.

اتلتیک خبر داده است که ناسا از پینتوس دعوت کرده است تا در پروژه معروف به آرتمیس با این سازمان همکاری داشته باشد. این پروژه بسیار جذابی است و هدف اصلی آن بازگرداندن انسان به سطح کره ماه برای اولین بار پس از سال ۱۹۷۲ است.

پینتوس صحبت‌هایی را در این باره انجام داده است که چطور سبک کاری و متدهای خاصی که دارد می‌تواند به ناسا و فضانوردها برای روی فرم ماندن در طول عملیات‌شان کمک کند. تصاویری جذابی از او در زمان حضور در این سازمان و حتی تجربه نشستن پشت بعضی از دستگاه‌ها هم منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *