جادوی جذاب آردا گولر: تعظیم به الماس ترکیه!

آردا گولر باز هم عملکرد درخشانی را برای تیم ملی ترکیه به نمایش گذاشت و در پیروزی این تیم تاثیرگذار بود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

جادوی جذاب آردا گولر: تعظیم به الماس ترکیه!

تیم ملی ترکیه شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا روبروی تیم ملی ایسلند به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و اولین سه امتیازش را در این مسابقات به دست آورد.

آردا گولر در این بازی هم از ابتدا در ترکیب اصلی تیم ملی کشورش به میدان رفت و توانست یک پاس گل در دقیقه ۸۸ ارسال کند تا بار دیگر در گلزنی ترکیه در رقابت‌هایی که در ترکیب حضور داشته تاثیرگذار بوده باشد.

این ستاره ۱۹ ساله آمار بسیار درخشانی از زمان پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش به ثبت رسانده و موفق شده است در چهار بازی اخیر سه پاس گل برای هم تیمی‌هایش ارسال کند که با توجه به سن پایین و تجربه کمش بسیار فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

گولر که در تابستان سال گذشته به رئال مادرید پیوست و حالا تحت هدایت مربی بزرگی مانند کارلو آنچلوتی قرار دارد تا به حال هشت بار با پیراهن تیم ملی ترکیه به میدان رفته و موفق شده است دو گل برای این تیم به ثمر برساند و سپاس گل هم ارسال کند تا نشان دهد که ستاره‌ای درخشان در ترکیب این تیم در حال ظهور کردن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *