دعوای وینیسیوس با داور: با من حرف نزن!

وینیسیوس جونیور شب گذشته از قضاوت تیم داوری چندان راضی نبود و یک درگیری لفظی هم با داور چهارم داشت. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

دعوای وینیسیوس با داور: با من حرف نزن!

رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدارهای هفته اول رقابت فصل جدید لالیگا در ورزشگاه خانگی مایورکا مهمان این تیم بود و با تساوی ۱-۱ برابر حریف متوقف شد تا گام اولش در فصل ۲۵-۲۰۲۴ را با تزلزل برداشته باشد و برای جبران آن به آینده امیدوار بماند.

همانطور که انتظار می‌رفت وینیسیوس جونیور از ابتدا در ترکیب رئال مادرید حاضر بود و توانست نقش موثری را هم در گل این تیم ایفا کند و پاس این گل را برای رودریگو ارسال کرد اما خودش نتوانست گلی به ثمر برساند و در نهایت هم در دقیقه ۸۸ از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به براهیم دیاز داد.

این ستاره برزیلی در این دیدار هم به بسیاری از تصمیمات تیم داوری معترض بود و همین باعث شد که تنش‌هایی بین او و داوران به وجود بیاید. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که او روی یک صحنه با داور چهارم که سعی داشت او را از کنار زمین دور کند درگیری لفظی پیدا کرده است.

در این تصاویر، وینیسیوس خطاب به داور چهارم این بازی می‌گوید: «چرا دوست داری مدام با من صحبت کنی، در حالی که من هیچ کاری نکرده‌ام؟! من در حال صحبت با هوادارانم هستم و آنها هم با من حرف می‌زنند. تو حرف نزن.» اما در نهایت این بازی بدون جریمه خاصی برای این بازیکن به پایان رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *