وقتی رئال مادرید و منچستریونایتد با حضور 109 هزار نفر بازی کردند

وقتی رئال مادرید و منچستریونایتد با حضور 109 هزار نفر بازی کردند

اخبار رئال مادرید : در سال 2014 در چنین روز هایی بود که رئال مادرید و منچستر یونایتد در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و یک اتفاق ویژه در این بازی دوستانه وجود دشت به طوری که هنوز که هنوز است مورد توجه قرار می گیرد و هر از گاهی در رسانه ها و شبکه های اجتماعی وایرال می شود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

به گزارش فوتبالی، تعداد تماشاگرانی که برای دیدن آن بازی دوستانه در سال 2014 به ورزشگاه رفته بودند، 109 هزار نفر بود که در نوع خود یک رکورد بود چرا که در ورزشگاه های تیم های بزرگ اروپایی چنین تعدادی از هواداران را در بازی های لیگ قهرمانان اروپا شاهد نیستیم و اصلا آن ورزشگاه ها گنجایش این تعداد از هوادار را ندارند.

آن بازی در ورزشگاه میشیگان در ایالات متحده آمریکا برگزار می شد تعداد هواداران آن بازی تصاویر ویژه ای را خلق کرد. در آن زمان کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید بود و لوئیس فن خال هم به تازگی کار خود را در جمع شیاطین سرخ آغاز کرده بود.

آن بازی را در نهایت منچستر یونایتد با نتیجه 3 بر 1 به سود خود به پایان برد. تک گل رئال مادرید را در آن بازی گرت بیل به ثمر رساند و گل های منچستر یونایتد توسط اشلی یانگ ( دو بار ) و چیچاریتو به ثمر رسیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *