نگرانی در بارسا: ویلیامز در بیلبائو می‌ماند!

گفته می‌شود نیکو ویلیامز تصمیم گرفته پیشنهاد بارسلونا را رد کند و در اتلتیک بیلبائو بماند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

نگرانی در بارسا: ویلیامز در بیلبائو می‌ماند!

نیکو ویلیامز، وینگر ۲۲ ساله، در روزهای گذشته در حال تصمیم‌گیری بین ماندن در باشگاه اتلتیک بیلبائو برای حداقل یک فصل دیگر یا پیوستن به بارسلونا بوده است. همچنین پاری سن ژرمن نیز به دنبال جذب اوست، اما در این رقابت از آبی‌اناری‌ها عقب‌تر هستند.

گزارش‌های جدید حاکی از آن است که ویلیامز تصمیم خود را گرفته است و به گفته دانیل سوبیس، خبرنگار، او در همان جایی که هست، باقی خواهد ماند. تونی خوانمارتی و ویکتور ناوارو، خبرنگاران اسپانیایی، نیز اعلام کرده‌اند که این ادعا توسط اطرافیان ویلیامز تأیید یا تکذیب نشده است. همچنین گفته شده که در اطراف بارسا نگرانی‌هایی در مورد این وضعیت وجود دارد.

ویلیامز با تصمیم بزرگی روبرو است. ترک اتلتیک بیلبائو، باشگاه دوران کودکی‌اش بسیار دشوار خواهد بود، حتی با وجود جایگاه بارسلونا به عنوان یکی از بزرگترین برندهای فوتبال جهان. در هر حال انتظار می‌رود که تصمیم نهایی او طی چند روز آینده مشخص شود.

او هدف اصلی نقل و انتقالاتی بارسلوناست و باید دید در صورت منتفی شدن این انتقال، آبی‌اناری‌ها چه برنامه‌هایی برای تقویت خط حمله تیم هانسی فلیک خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *