همه مبهوت ستاره رئال: چقدر عوض شدی!

اخبار رئال مادرید : عملکرد درخشان و شرایط فیزیکی آردا گولر توجه همه را در تمرینات پیش فصل رئال مادرید به خود جلب کرده است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اخبار رئال مادرید همه مبهوت ستاره رئال چقدر عوض شدی

گولر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته به رئال مادرید پیوست اما شرایط فیزیکی نه‌چندان خوب او باعث شد که مصدومیت‌های متعدد و طولانی‌مدتی برایش به وجود بیاید و نتواند توانایی‌هایش را در اولین فصل حضورش در سانتیاگو برنابئو به خوبی به نمایش بگذارد.

هرچند شرایط در مقطع پایانی فصل تغییر کرد و او این فرصت را پیدا کرد که بتواند در ترکیب رئال مادرید به میدان برود و عملکرد تحسین‌برانگیزی را هم در ترکیب این تیم به نمایش گذاشت و در ترکیب تیم ملی ترکیه در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم بازیکنی تاثیرگذار بود.

این ستاره جوان از چند روز قبل به تمرینات پیش فصل رئال مادرید اضافه شده و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که تغییرات و پیشرفت این بازیکن از نظر فیزیکی و از همه مهم‌تر میل و اشتیاق بیش از اندازه او به یادگیری توجه همه اعضای کادر فنی و بازیکنان را به خود جلب کرده است.

این روزنامه همچنین تاکید کرده که تغییر رفتار او و پختگی واضحی که در تمرینات پیش فصل به نمایش گذاشته باعث شده است که همه متوجه تغییرات واضحش بشوند و این امیدواری به وجود آمده است که او به یکی از ستاره‌های درخشان رئال در رقابت‌های فصل آینده در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *