ستاره جدید رئال مبهوت مادرید: عاشق اینجا شدم

اندریک صحبت‌های جالبی را درباره شهر مادرید مطرح کرده و مشخص است که از حضور در اسپانیا بسیار راضی و خوشحال است. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

ستاره جدید رئال مبهوت مادرید: عاشق اینجا شدم

بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب اندریک داشتند که مشخص بود استعداد بسیار زیادی دارد و می‌تواند ستاره برزیلی آینده فوتبال دنیا باشد اما این مدیران رئال مادرید بودند که زودتر از همه دست به کار شدند و توانستند این بازیکن را برای حضور در این باشگاه متقاعد کنند.

این بازیکن چند ماه قبل قراردادش با رئال مادرید را به امضا رساند و قرار است به زودی در مراسمی به صورت رسمی به عنوان ستاره جدید این تیم معرفی شود و از ابتدای رقابت‌های فصل جدید لالیگا در اختیار کارلو آنچلوتی قرار داشته باشد و در ترکیب این تیم به میدان برود.

این ستاره برزیلی مدتی است که در مادرید حضور دارد و تمریناتش را به صورت اختصاصی پیگیری می‌‌کند و حالا در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط زندگی در پایتخت اسپانیا گفته است: «من عاشق همه چیز مادرید هستم. پیش از این هم در این شهر بوده‌ام. حالا اینجا خانه دارم. مردم در مادرید خیلی خوب هستند. من با دوستان و هم تیمی‌هایم در تیم ملی بوده‌ام و آنها چیزهای بسیاری درباره این شهر به من گفته بودند.»

مدیران رئال مادرید امیدوار هستند که این بازیکن درخششی که در برزیل داشت را در این تیم تکرار کند و بتواند پاسخ اعتماد آنها را با گلزنی و ارسال پاس گل و ارائه عملکرد تاثیرگذار در خط حمله رئال بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *