قطعا از نبودن در بین نامزدهای توپ طلا ناراحتم!

رودریگو گوئس، ستاره جوان رئال مادرید بار‌ دیگر ابراز ناراحتی خود از نبودن در بین نامزدان توپ طلا را اعلام کرد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

قطعا از نبودن در بین نامزدهای توپ طلا ناراحتم!

در ادامه واکنش‌های مختلف به اسامی اعلام شده از سوی فرانس فوتبال برای دریافت جایزه توپ طلای سال 2024، رودریگو گوئس ستاره ۲۳ ساله رئال مادرید نیز ابراز ناراحتی خود از نبودن اسمش در این اسامی را عنوان کرد.

رودریگو در گفتگو با ESPN گفت: “قطعا از این موضوع ناراحت هستم. البته که قصد ندارم بگویم بازیکن بهتری نسبت به این ۳۰ نفر هستم اما خب با توجه به عملکردم در فصلی که گذشت، انتظار داشتم در این لیست قرار بگیرم.”

او درخصوص واکنش اینستاگرامی خود بعد از مشخص شدن اسامی گفت: “راستش را بخواهید آن‌شب واقعا عصبانی بودم و به همین دلیل تصویرم با جام‌های رئال مادرید در فصلی که گذشت را به انتشار گذاشتم. هرچه که هست فوتبال ادامه دارد و قطعا تلاشم را دوچندان می‌کنم تا خودم را بیشتر از قبل نشان دهم.”

رودریگو همچنین درخصوص مصاحبه جنجالی اندریک که بابی‌‌ چارلتون را به عنوان اسطوره خود معرفی کرد که حتی قبل از متولد شدن پدرش فوتبالیست بوده نیز گفت: “ما هم از زمانی که بابی چارلتون را به عنوان الگوی خود معرفی کرد، اندریک را در رختکن بابی صدا می‌کنیم. چه خوشش بیاید و چه نیاید، این آخرین لقبی است که به اندریک داده شده است و باید با آن کنار بیاید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *