انریکه: چه شبی بود، با رئال از بارسا انتقام گرفتیم

لوئیس انریکه در ویژه برنامه بازی تاریخی 5-0 رئال برابر بارسا در هفت ژانویه سال 1995 شرکت کرد و در مورد بازی حرف زد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

انریکه: چه شبی بود، با رئال از بارسا انتقام گرفتیم

بارسلونا در هشت ژانویه 1994 توانسته بود در یک بازی به یادماندنی رئال را با درخشش و هت‌تریک روماریو 5-0 در نوکمپ شکست دهد. بارسای رویایی کرویف در همان سال به قهرمانی لالیگا رسید و تا فینال لیگ قهرمانان نیز رفت که با شکست 4-0 از میلان ناکام ماند.

یک سال بعد بارسا دچار افت شدیدی شد و رئال با هدایت خورخه والدانو و جذب مایکل لادروپ از بارسا اوج گرفت. درست یک سال بعد ال‌کلاسیکو در برنابئو برگزار شد و رئال با زدن 5 گل انتقامش را از بارسا گرفت. زننده گل چهارم رئال هم لوئیس انریکه، ستاره آن سال‌های رئال بود. انریکه یک سال دیگر در رئال بازی کرد و سپس در انتقالی جنجالی به بارسا رفت و با این تیم هفت جام به عنوان بازیکن و 9 جام به عنوان مربی کسب کرد.

انریکه اما دشمنی ای با رئال ندارد و چند ماه پیش گفت در رئال بهترین رفتار با او شد و هرگز سال‌های خوبش در این باشگاه را فراموش نمی‌کند. مربی فعلی پی اس جی در ویژه برنامه خورخه والدانو در مووی استار نیز شرکت کرد و در مورد آن ال‌کلاسیکوی تاریخی حرف زد.

انریکه گفت: «ما شکست 5-0 را یک سال بعد جبران کردیم و از بارسا انتقام گرفتیم. بله، آن برد لحظه بزرگ فصل ما بود و یکی از بهترین خاطراتم در رئال، شاید هم بهترین.» انریکه سپس با خنده ادامه داد: «من گل چهارم را زدم، دیدی چطور آن را جشن گرفتم؟»

در بارسلونا، بدون شک این اظهارات لوئیس انریکه، بازخورد خوبی نخواهد داشت. سرمربی سابق بارسا از سال 1991 تا 1996 برای رئال مادرید بازی کرد تا اینکه به بارسلونا رفت و تا سال 2004 آنجا بود.

لازم به ذکر است که این بخش کامل برنامه قرار است امشب در شبکه مووی استار پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *