پدیده جوان رئال به رونالدو پناه برد!

یانیز، پدیده آکادمی رئال، بعد از اینکه دو پنالتی را از دست داد، جمله‌ای انگیزشی را با تصویری از رونالدو بازنشر کرد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

پدیده جوان رئال به رونالدو پناه برد!

یانیز از تیم جوانان رئال، دیروز دو پنالتی را در بازی برابر موستولز از دست داد و به CR7 و یک عبارت انگیزشی پناه برد.
امباپه، بنزما، راموس، آسپاس یا آگوئرو، همه آنها یک وجه مشترک دارند و در مقطعی از دوران حرفه‌ای خود، در یک بازی دو پنالتی را از دست داده‌اند. همین اتفاق دیروز برای یانیز رخ داد. دروازه‌بان موستولز، ماریو، با دو مهار خود بازی را برای بازیکن خوش آتیه رئال تلخ کرد.

تیم تحت هدایت آربلوا در دیداری که در آن یانیز قهرمان اصلی بود، حریف را گلباران کرد اما هیچ چیز نتوانست ناراحتی شماره 7 رئال را پس از دو بار ناکامی در گل کردن پنالتی برطرف کند.

یانیز که بسیار ناراحت بود، ساعاتی بعد از بازی عبارتی همراه با تصویر کریستیانو رونالدو در حالی که سرش را پایین انداخته و روی چمن نشسته است، استوری کرد: «تو ساخته شده‌ای تا ادامه بدهی». یک پیام انگیزشی با تصویری از رونالدو برای پشت سر گذاشتن یک روز تلخ.

یانیز یکی از آینده‌دارترین بازیکنان لافابریکا نشان داده و پیشرفت او غیرقابل توقف است.

مهاجم 17 ساله فصل گذشته از کادیز به تیم جوانان رئال اضافه شد و حالا برای تیم زیر 19 ساله‌ها بازی می‌کند. می‌گویند کارلتو نیز او را زیر نظر دارد و بعید نیست در ماه‌های پیش رو به تمرین با تیم اول نیز فراخوانده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *