برای آقای شاکی: جود جواب رودریگو را داد

جود بلینگام زیر پست اینستاگرام رودریگو برای او جمله‌ای حمایتی نوشت که بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اخبار رئال مادرید برای آقای شاکی جود جواب رودریگو را داد

قهرمان اروپا، لیگ قهرمانان جدید را با برد آغاز کرد و بار دیگر نشان داد که رئال همیشه رئال است و مهم نیست در یک روز بد بازی کند، این تیم راه بردن را بلد است. امباپه، رودیگر و اندریک گلزنی کردند و تیبو کورتوا نیز بهترین بازیکن زمین شد. در بین مهاجمان رئال رودریگو نیز درخشان بود.

بعد از بازی، رودریگو سه تصویر را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که یکی از آنها بسیار جالب بود: تصویری از او و سه عضو مثلث BMV، بلینگام، امباپه و وینیسیوس.

رودریگو زیر این عکس‌ها نوشت: «لیگ قهرمانان در برنابئو، همیشه حس اولین بازی را دارد. شب عالی برای تیم ما!»

فقط احمق‌ها R را فراموش می‌کنند

طبق معمول، این پست واکنش‌های زیادی به همراه داشت و توجه جود بلینگام را هم به خود جلب کرد و او از فرصت استفاده کرد و پیامی قوی در پاسخ به رودریگو ارسال کرد: «فقط احمق‌ها R را فراموش می‌کنند»

اشاره به گلایه‌های رودریگو از اینکه چرا او در مثلث رئال نیست و پاسخی محکم به منتقدان که می‌گویند جو رختکن رئال خراب است. بسیاری از هواداران رئال با لایک کردن کامنت بلینگام از این حرکت او و حمایتش از رودریگو استقبال کرده‌اند.

وینیسیوس هم به نوبه خود فرصت را از دست نداد و زیر پست هموطنش نوشت: «چه بازی‌ای بود.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *