بخواهم از وینیسیوس حرف بزنم، بد می‌شود

کوکه به سوالی در مورد مصاحبه جنجالی اخیر وینیسیوس در مورد پس گرفتن میزبانی جام جهانی از اسپانیا واکنش نشان داد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اخبار رئال مادرید بخواهم از وینیسیوس حرف بزنم، بد می‌شود

وینیسیوس رهبر فوتبالیست‌های دنیا در مبارزه با نژادپرستی است، ولی در برخی مصاحبه‌هایش مواضع تندی علیه اسپانیا گرفته است که واکنش‌هایی منفی را در این کشور به همراه داشت. وینیسیوس در مصاحبه اخیر خود اسپانیا را کشوری با مشکلات گسترده در مورد نژادپرستی عنوان کرد و گفت اگر تا قبل از 2030 این معضل حل نشود، باید میزبانی جام جهانی را از این کشور گرفت.

کوکه، کاپیتان اتلتیکو، در واکنش به این حرف‌ها ترجیح داد پاسخ مستقیم ندهد: «ترجیح می‌دهم در مورد آن صحبت نکنم، زیرا بعد چیزهایی را از قول من می‌گویند که صحت ندارند. برداشت‌های متفاوتی می‌شود که هم برای من و هم برای وینی بد خواهد شد. بنابراین ترجیح می‌دهم در مورد آن موضوع صحبت نکنم. حرف‌هایی به من نسبت خواهند داد که من و خانواده‌ام لایقش نیستیم، پس ترجیح می‌دهم از پاسخ به این سوال اجتناب کنم و صحبتی نکنم.»

کوکه درباره آینده خود در اتلتیکو مادرید هم حرف زد: «من 32 ساله هستم و هنوز احساس قدرت می‌کنم. همانطور که مربی می‌گوید، بازی به بازی پیش می‌رویم. درست است که سنگینی بازی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود و من دارم مسن‌تر می‌شوم، اما هنوز جوان هستم و 32 سال دارم. با قدرت، میل و اشتیاق ادامه می‌دهم و تا زمانی که باشگاه بخواهد، اینجا هستم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *