خوب شد به وینیسیوس و امباپه پاس ندادم

اندریک از اینکه به جای پاس دادن به وینیسیوس و امباپه خودش شوت زد و گل سوم رئال را برابر اشتوتگارت به ثمر رساند، خوشحال بود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اخبار رئال مادرید خوب شد به وینیسیوس و امباپه پاس ندادم

اندریک دیشب با گلزنی برابر اشتوتگارت هم خیال رئال از برد را راحت کرد و هم بالاتر از رائول، جوان‌ترین گلزن رئال در تاریخ لیگ قهرمانان شد. او در 20 دقیقه بازی برای رئال در تمام بازی‌های این فصل دو گل زده است.

اندریک در پایان بازی بسیار خوشحال بود و گفت: «بسیار خوشحالم که اولین بازی‌ام را در لیگ قهرمانان انجام دادم و اولین گلم را در این رقابت‌ها به ثمر رساندم. به خصوص خوشحالم که به رئال مادرید کمک کردم. این چیزی است که به دنبالش بودم.»

اندریک در مورد گلی که زد، گفت: «گل؟ من به وینگر راست رفتم و یک موقعیت داشتم که به وینی پاس دادم، اما روی صحنه گل، نمی‌دانم، کیلیان و وینیسیوس را اطرافم داشتم، اما بهترین گزینه شوت زدن بود. توپ گل شد و همان بهتر که پاس ندادم (با خنده). وقتی داشتم گرم می‌کردم، رودریگو به من گفت آماده‌ای برای گلزنی؟ جوابم مثبت بود. خیلی خوشحالم که به قولم عمل کردم.»

جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا برای رئال: «من این را نمی‌دانستم. اما خیلی هم مهم نیست. مهمتر از رکوردها، کمک به رئال است.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *