رئال امباپه را مجبور نکرد به تیم ملی نرود!

اورلین شوامنی می‌گوید با کیلیان امباپه صحبت کرده و باشگاه رئال مادرید آنها را مجبور نکرده است که به اردوی تیم ملی فرانسه ملحق نشوند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

رئال امباپه را مجبور نکرد به تیم ملی نرود!

بحث درباره دعوت نشدن امباپه به اردوی تیم ملی فرانسه در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر و غیبت او در دو مسابقه‌ای که این تیم باید در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برگزار کند همچنان ادامه دارد و بسیاری از هواداران فرانسوی از این تصمیم ناراحت هستند.

پیش از این گفته شده بود که دیدی دشان به دلیل مصدومیت این بازیکن تصمیم گرفته است که نام او را در فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فرانسه قرار ندهد، اما امباپه در دو بازی اخیر رئال در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا به میدان رفت و این اتفاق تردیدهایی را درباره این تصمیم به وجود آورد.

کار حتی به جایی رسید که بعضی از هواداران فرانسوی مدعی شدند که این بازیکن شایستگی در اختیار داشتن بازوبند کاپیتانی را ندارد، اما شوامنی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که مشکل امباپه و همچنین فرلان مندی فیزیکی بوده و آنها به همین دلیل در این اردو حضور ندارند.

کاپیتان جدید تیم ملی فرانسه در دفاع از دو هم تیمی‌اش گفت: «من درباره این موضوع با کیلیان و فرلان (مندی) حرف زدم و چنین اتفاقی هرگز رخ نداده است. آنها مشکلات فیزیکی داشتند. در مورد امباپه، باشگاه رئال مادرید هرگز فشاری به او وارد نکرد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *