سوپرجام اسپانیا: انتظار برای ال‌کلاسیکو در فینال!

تکلیف حریفان رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی رقابت‌های سوپرجام اسپانیا مشخص شد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

سوپرجام اسپانیا: انتظار برای ال‌کلاسیکو در فینال!

رقابت‎‌های سوپر جام اسپانیا چند سالی است که به صورت یک تورنمنت چهار تیمی در کشور عربستان و به میزبانی شهر جده برگزار می‌شود و دو تیم اول و دوم رقابت‌های لالیگا و همچنین دو تیم فینالیست رقابت‌های جام حذفی این کشور در آن حضور پیدا می‌کنند.

به این ترتیب برای مشخص شدن تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات سوپر جام اسپانیا قرار است رئال مادرید به عنوان قهرمان لالیگا، بارسلونا به عنوان نایب قهرمان لالیگا، اتلتیک بیلبائو به عنوان قهرمان جام حذفی و همچنین مایورکا به عنوان نایب قهرمان این مسابقات روبروی یکدیگر قرار بگیرند.

بر اساس برنامه اعلام شده در اولین دیدار از مرحله نیمه نهایی قرار است رئال مادرید در تاریخ هشتم ژانویه سال آینده میلادی (۱۹ دی ماه ۱۴۰۳) در شهر جده روبروی مایورکا به میدان برود. بارسلونا هم در دومین دیدار از این مرحله در تاریخ نهم ژانویه (۲۰ دی ماه) به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

برنده این دو مسابقه دیدار فینال سوپر جام اسپانیا را در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۳ دی) برگزار خواهد کرد و بسیاری از فوتبال دوستان و علاقه‌مندان در انتظار تماشای یک ال‌کلاسیکوی جذاب در جده خواهند بود. رئال مادرید فصل گذشته با پیروزی پر گل ۱-۴ برابر بارسلونا در دیدار فینال توانست جام قهرمانی را به دست آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *