نظر آنچلوتی راجع به ترکیب این فصل رئال مادرید

نظر آنچلوتی راجع به ترکیب این فصل رئال مادرید

اخبار رئال مادرید : کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که آن‌ها ترکیب بهتری در این فصل نسبت به فصل گذشته دارند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

لوس بلانکوس پس از سپری کردن فصلی بدون جام زیر نظر زین الدین زیدان، تصمیم گرفت تا دوباره کارلو آنچلوتی را به مادرید بازگرداند و این سرمربی ایتالیایی در فصل 2021-22 دست به کار بزرگی زد و همراه با رئال مادرید به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرد. صبح روز یک شنبه تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در دیداری دوستانه مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان کاتالان‌ها با تک گل رافینیا به پیروزی رسیدند.

به نقل از مارکا، آنچلوتی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: “فکر می‌کنم ترکیب ما در این فصل از فصل قبل بهتر است. شما می‌توانید در جلسات تمرینی، تلاش و کوشش زیاد بازیکنان را ببینید. فکر می‌کنم در این ال کلاسیکو تنش‌های زیادی را مشاهده کردیم، مخصوصا در نیمه اول. سعی کردم به همه بازیکنان فرصت بازی کردن بدهم تا جوان‌تر ها نیز فرصت بازی کردن داشته باشند. در کل از عملکرد تیم مقابل حریفی بسیار قدرتمند راضی بودم.”

“کریم بنزما؟ او احتمالاً 45 دقیقه مقابل کلاب آمریکا بازی خواهد کرد و در برابر یوونتوس نیز حضور خواهد داشت. در بازی مقابل یووه، ترکیبی که می‌خواهم در سوپر کاپ یوفا به زمین بفرستم را تست خواهم کرد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *