پیام جالب مدافع رئال مادرید به مهاجم تازه‌ وارد بارسلونا

پیام جالب مدافع رئال مادرید به مهاجم تازه‌ وارد بارسلونا

اخبار رئال مادرید : داوید آلابا و روبرت لواندوفسکی که سالها با هم در بایرن مونیخ هم تیمی و رفیق بودند، بامداد یکشنبه در ال کلاسیکو در لاس وگاس در قامت رقیب مقابل همدیگر قرار گرفتند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

به گزارش فوتبالی، آلابا سال گذشته با اتمام قراردادش با بایرن مونیخ به صورت رایگان به رئال مادرید پیوست که فصل درخشانی را در رئال مادرید با کسب لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت و به بازیکنی کلیدی در برنابئو تبدیل شد. لواندوفسکی نیز پس از کش و قوس های فراوان در نهایت از بایرن مونیخ جدا شد و به عنوان رهبر پروژه جدید ژاوی به بارسلونا ملحق شد. لواندوفسکی نتوانست در اولین بازی خود در بارسا در مقابل رئال گلزنی کند اما نمایش خوبی از خود ارائه داد و پرخطر ظاهر شد. تقابل آلابا و لواندوفسکی در نوع خود جالب توجه بود چرا که این دو پیش از نیمه اول دقایقی با هم صحبت کردند تا نشان بدهند که همچنان رابطه بسیار گرمی دارند.

در پایان بازی آلابا تصمیم گرفت که با اشاره به پیروزی بارسا با نتیجه یک بر صفر پیامی در اینستاگرام منتشر کند. داوید تصویری از خودش و روبرت منتشر کرد و خطاب به لواندوفسکی نوشت:” به این نتیجه عادت نکن، لوی! خوب بود که دوباره تو را دیدم.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *