قابی دیدنی از 3 قهرمانی رئال مادرید در اولین فصل از دوره دوم آنچلوتی

قابی دیدنی از 3 قهرمانی رئال مادرید در اولین فصل از دوره دوم آنچلوتی

اخبار رئال مادرید : فصل 2021/22 فصل بی نظیری برای رئال مادرید بود به طوری که تیم اسپانیایی در این فصل توانست سه قهرمانی ویژه به دست بیاورد و با کارلو آنچلوتی در تورنمنت های مختلف درخشان ظاهر شود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

اولین جامی که رئال مادرید در فصل گذشته به دست آورد، مربوط به قهرمانی در رقابت های سوپرجام اسپانیا بود که رئال مادرید در نیمه نهایی آن رقابت ها در عربستان به مصاف بارسا رفت و در فینال اتلتیک بیلبائو را شکست داد و بدین ترتیب قهرمان شد. پس از آن رقابت رئال مادرید برای دو جام ویژه یعنی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رنگ جدی تری به خود گرفت.

رئال مادرید موفق شد لالیگا را چند هفته زود تر به پایان برساند و قهرمان شود. در لیگ قهرمانان اروپا هم مادریدی ها فصلی جادویی را سپری کردند و هم مقابل پی اس جی، هم مقابل چلسی و هم مقابل منچسترسیتی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو کامبک زدند و در فینال هم لیورپول را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند تا قهرمان این رقابت ها شوند.

سه عکس تیمی از سه قهرمانی رئال مادرید در جام های مختلف فصل گذشته منتشر شد که این عکس ها از یاد و خاطر هواداران رئال مادرید به این زودی ها فراموش نمی شود چرا که کارلو آنچلوتی در اولین فصل از دومین دوره حضورش در رئال مادرید کاری کرد کارستان! او در اولین فصل از دوره اولش یعنی فصل 2013/14 هم درخشان ظاهر شده بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *