نگرانی فرانسه از ستاره رئال مضاعف شد

اخبار رئال مادرید : مصدومیت مچ پای اورلین شوامنی هنوز خوب نشده و او شاید بازی‌های یورو 2024 را از دست بدهد. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

نگرانی فرانسه از ستاره رئال مضاعف شد

اورلین شوامنی در وضعیتی نامطلوب به جام ملت‌های اروپا رسیده است.

هافبک رئال مادرید از ناحیه پای چپ دچار مصدومیت شده که می‌تواند حضور او در بازی‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. سیگنال‌ها مثبت نیستند و دیدیه دشان در این مورد سختگیرانه صحبت می‌کند. در فرانسه می‌گویند غیبت شوامنی در اولین بازی فرانسه در 17 ژوئن 28 خرداد برابر اتریش در دوسلدورف قطعی است.

آخرین بازی شوامنی در 8 می‌و در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن بود. از آن زمان، پزشکان متوجه یک آسیب دیدگی مزمن در او شدند، همان معضلی که او در اولین کلاسیکو فصل، در مونتجوئیک، در 28 اکتبر متحمل شده بود و نزدیک به دو ماه دور از میادین ماند.

او شرایط حضور در فینال لیگ قهرمانان را نیز پیدا نکرد و تصور می‌شد به موقع مهیای یورو 2024 شود اما این اتفاق رخ نداده است.

شوامنی هنوز پا به توپ نشده و با وجود اینکه کادر پزشکی برنامه مشخصی را برای بهبودی هر چه سریع‌تر او آماده کرده، اما دشان هیچ ریسکی روی او نخواهد کرد. به‌خصوص که در پست او ادواردو کاماوینگا را دارد. احتمال اینکه شوامنی یورو 2024 را از دست بدهد نیز دور از ذهن نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *