هافبک باتجربه قصد جدا شدن از رئال مادرید را ندارد

اخبار رئال مادرید : لوکا مودریچ ستاره کروات اصرار دارد که همچنان در شرایط خوبی به سر می برد و می تواند یک فصل دیگر برای رئال مادرید بازی کند. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

هافبک باتجربه قصد جدا شدن از رئال مادرید را ندارد

 قرارداد لوکا مودریچ سی و هشت ساله با لوس بلانکوس در تابستان امسال به اتمام می رسد و هنوز هیچ خبری مبنی بر ماندن و یا نماندن او به گوش نرسیده و باید دید فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی چه تصمیمی برای آینده مودریچ می گیرند.

حالا مودریچ درباره کمتر بازی کردنش در ترکیب اصلی در این فصل گفت: درک این موضوع در ابتدا برای من سخت بود، اما فهمیدم که نقش جدیدی دارم و خیلی خوب با قضیه کنار آمدم و حالا هر وقت که فرصت بازی کردن داشته باشم، آماده ام.

در تمام طول زندگی ام، همیشه به عنوان بازیکن فیکس بازی کرده ام و نقش مهمی داشتم، اما حالا وقت آن است که با دیگر موقعیت ها کنار بیایم و بجنگم، چون هیچ وقت تسلیم نخواهم شد.

باید بیشتر می جنگیدم، چون به نظرم رئال به من نیاز دارد. بله، من دوست دارم همیشه بازی کنم، اما هیچ وقت تبدیل به یک مشکل برای باشگاه نشدم. از نظر فیزیکی حالم بسیار خوب است و می خواهم در رئال مادرید بازنشسته شوم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *