رویارویی امباپه و لواندوفسکی از جام جهانی و یورو تا ال کلاسیکو

اخبار رئال مادرید رویارویی امباپه و لواندوفسکی از جام جهانی و یورو تا ال کلاسیکو

اخبار رئال مادرید : کیلیان امباپه به طور رسمی به رئال مادرید پیوست و به این ترتیب در فصل آینده او را در پیراهن رئال مادرید می بینیم و باید دید که عملکرد او به چه شکل خواهد بود. برای ادامه مطلب با اخبار رئال مادرید همراه باشید.

کیلیان امباپه در خط حمله رئال مادرید با رابرت لواندوفسکی در خط حمله بارسلونا روبرو خواهد شد. نکته جالب توجه این جا است که امباپه و لواندوفسکی در رقابت های جام جهانی 2022 قطر در مرحله یک هشتم نهایی با هم روبرو شده بودند. در آن بازی تیم ملی فرانسه موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم ملی لهستان را شکست بدهد.

از سوی دیگر در رقابت های یورو 2024 هم قرار است که تیم ملی فرانسه و تیم ملی لهستان در هفته سوم دور گروهی با هم روبرو شوند و بار دیگر کیلیان امباپه و رابرت لواندوفسکی با هم روبرو خواهند شد.

حالا با پیوستن امباپه به رئال مادرید، در فصل آینده کیلیان امباپه و رابرت لواندوفسکی در ال کلاسیکو ها هم با هم روبرو می شوند و به این ترتیب جدال این دو بازیکن هم در عرصه ملی و هم در عرصه باشگاهی بسیار جذاب و دیدنی خواهد بود.

با آمدن هانسی فلیک انتظار می رود که اوضاع برای لواندوفسکی در بارسلونا بهتر شود چرا که فلیک اعتقاد ویژه ای به این بازیکن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *